Hum .. I'm not quite confident but hey, let's try it !
Old myths are living again ! We have new allys and we haven't celebrate yet ! So let's prepare weman, alcool, drugs and .... sry, that's not the point. Let me try again :
In order to celebrate the arrival of Disturbed in our ally, I wanted to lead an ally RvR meeting. It qould take place september 5th (wednesday evening as all ally RvR took place in old myths).
Rendez vous : Druim Ligen on Frontiers side
Hour : 20h45
BG : Normally, /bg join Helkaraxe-y. If not, I will spam cc ally
Number of groups : maximum
Please, be prepared to strike on Albion or Midgard castles with all siege weapon you can take.
Pour les anglophobes voici une petite traduction :
Afin de célébrer l'arrivée des Disturbed comme il se doit, je vous propose de lead une sortie RvR alliance comme dans les anciens temps. Les infos sont au dessus et compréhensibles même pour ceux qui ne sont pas bons en anglais Préparez des armes de sièges et nous verrons les objectifs en fonction de l'état de la ZF.
Ce sera mon premier lead de bg en RvR donc soyez compréhensifs. Je ferrai de mon mieux pour une première (jamais lead plus de 2 groupes en RvR et ce serai sympa qu'on soit plus nombreux que ça )
Fingo
PS : This will be my first RvR BG lead so be patient and comprehensive if I am not as good as others (Towy ? Gudy ? )